Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý večer. Chtěl bych se zeptat na pár informací kolem ladění pionýra. Jde o to, že motor nemá "špičku". Ze začátku jsem výfuk "natáhl". Poté jsem zkoušel zmenšit rezonanční délku, ale ta mi přinesla více otáček. Nic jiného jsem "nezpozoroval". Je to tvarem a velikostí výfuku ?? Pomůže mi výfuk tvz. kraidler, pomocný výfukový okna ?? Kdyby bylo potřeba další informace dopíši. Děkuji za odpovědi a návrhy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 21:24
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Sací kolínko se mi dlouhé nezdá. Jak to tak vidím, nejdříve začnu "laborovat" se sáním a potom přejdu na výfuk. Děkuji vám za rady.
Datum: 28. července 2013 21:24
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 160° na sání je v pohodě, tím to nebude, pokud teda nemáš sací kolínko dlouhý jak týden před výplatou. Výfuk který se dá přetoči většinou nemívá špici
Datum: 28. července 2013 20:39
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Děkuji za odpovědi. Takže se mám "podívat" na sání ??
Datum: 28. července 2013 10:53
Jméno: Standa
IP: uživatel15894
 To je hrozně vysoko,to nebude vejfukem.
Datum: 28. července 2013 9:51
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Ano. Jsem si jistý.
Datum: 28. července 2013 9:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 160° jseš si jistý?
Datum: 27. července 2013 22:50
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Sání mám 160°.
Datum: 27. července 2013 21:28
 buď rád za to přetáčení... já s průběhu mám velblouda a o přetáčení se nedá mluvit... kolik máš sání? on by ten válec ani tu špičku mít nemusel pokud to není moc "otevřený"
Datum: 27. července 2013 21:12
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Rozsah otáček fakt nedovedu říct. Nemám na pincku nic na změření ( otáčkoměr, tachometr ). Myslím, že to táhne tak do 8000 ot./min. Pak už nic. Za to, se to krásně dá přetočit. Tak k tomu kolenu. Průměr 30. Délka 280 potom menší a menší. Výletovka: průměr 16 na 240. PS: V=163,8°. Bez pomocných výfuk. oken.
Datum: 27. července 2013 19:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 průměr kolene a délka?
Datum: 27. července 2013 6:11
Jméno: standa
IP: uživatel15890
 Napiš rozsah otáček ? Tvar výfuku hraje roli. Taky hodně dělá šířka kolena a pak výletovka,když je krátká tak to má mizernou špičku. Taky de o to co máš v motoru. Já mam teď jen lehce upravenej válec,pomalej převod 11/55,jinak vše origo a na dvojku by se to ještě zvedalo... Což je úplně prd,ale rozumí si to spolu... takže de o to co tam máš...
Datum: 26. července 2013 22:30
 dobry den viem ze to sem nepatri ale skusim mam yamahu dt 125R a mam problem s tesnenim pod hlavou, hlava je zrovnana aj valec tesnenie nove athena dotiahnute momentakom do kriza, tesnenie som dal na sucho dosadacie plochy odmastnene a po asi 200km mi zacalo zas tlacit vodu s chladica to nadrzky pod sedlom... kde moze bit chyba preco mi to tesnenie vzdy pretlaci? dakujem za odpoved uz som bezradni,
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 7:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Nech si srovnat hlavu
Datum: 29. července 2013 7:59
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Já jsem na hulváta dal pod i nad těsnění červený tmel Paulin a bylo po problému.
Datum: 27. července 2013 11:57
Jméno: kemos
IP: uživatel15891
 No ja bych to tesneni potrel olejem,jak zahrejes motor tak se pekne zapece
Datum: 27. července 2013 5:38
Jméno: MustangMartin
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 26. července 2013 10:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 airbox koupíš na jakékoliv burze za cca 50korun
Datum: 26. července 2013 10:22
Jméno: MustangMartin
IP: uživatel5767
 No to já vím, Ale já pod sedlem nemám tu plastovou krabičku do který by se dal ten origo filtr, A tady na fichtlkramku ta krabička není. A navíc se snažím co nejvíc ušetřit.
Datum: 26. července 2013 9:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nejlepší by bylo nechat tam origo filtr
Datum: 26. července 2013 6:46
 Chlapy potreboval bych si udelat novy stefty s tim ze na jedny strane bych mel m8 zavit,ale nevim z jakyho materialu aby se nenatahly..mate nekdo zkusenost? A pak cim zajistit zavit steftu v kartrech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 14:53
 co jsem to docetl tak sem letěl pro původní štefty, do garáže dát je nekam kde nepozernou, řikal jsem si že je koupim nový, když stojej prd ale jestli jsou ty starý lepší tak je schovám, chci se ještě zeptat jakou zkušenost máte s těma tady na fichtlkrámku?
Datum: 26. července 2013 14:53
 na výfuku mám taky M8 ve válci a ven mi trčí M6, mám to normálně z hlazenky 8mm  zajištěný Loctitem
Datum: 25. července 2013 18:49
Jméno: Jarin
IP: uživatel15881
 Já měl u 05 stejný problém, prvně jsem si to nechal stočit z vratovýho šroubu, nějaký čas to vydrželo, ale po čase mi ten závit M6 prdnul při dotahování hlavy. Tak mi to známej vytočil ze šroubu hlavy motoru, myslím, že to bylo ze škodovky a to bylo ok.
Datum: 25. července 2013 18:13
 Já bych to takhle asi neřešil. Pokud by se poškodil ten závit M6 v karteru, tak bych si tam říznul závit M7 a vytočil bych si příslušný svorník. Případně říznout závit M8 a udělat do karteru vložku. Tu uděláš třeba tak, že do toho závitu M8 v karteru zašroubuješ M8 šroub, dotáhneš, pak přečnívající část uřízneš, zapiluješ do roviny s dosedací plochou, vyvrtáš do středu šroubu díru a řízneš do něj závit M6. Takhle třeba opravuju stržené závity pro výfukové štefty na válcích...
Datum: 25. července 2013 16:35
 Nic no vemu origo,necham ovarit zavit,stocit na soustruhu a vyriznu 8ku..uz jsem to jednou mel,fungivalo to..je to nejjednodusi a nejlevnejsi reseni a lepsi jak kupovat ty nahrazky..je to stejny jak tycky ke spojce:-/
Datum: 25. července 2013 16:16
 Třídu asi jen tak nepoznáš. Je na to například jiskrová zkouška, kdy máš sadu ocelových kulatin známé třídy, přikládáš je k brusce a vznikající jiskry porovnáváš s jiskrama které vytváří tvůj "neznámý" materiál. Tvrdost neni v tomhle případě na prvnim místě, důležitější jsou trochu jiné mechanické vlastnosti než tvrdost. Hlavu musíš dotahovat s citem, pokud bys chtěl nějaké konkrétní hodnoty utahovacích momentů tak se podívej třeba do téhle tabulky http://www.briol.cz/utahovaci-kroutici-momenty . Jak je vidět tak je to hodně závislé na materiálu...Nicméně řešit tady momenty je zbytečný, prostě to dotáhni s rozumem a je to. Rozměry šteftu nevim...
Datum: 25. července 2013 15:33
 Jde ta trida nejak poznat? Mam po ruce 10ku a 6ku kulatinu tvrda je dost ale muze se mi to jen zdat..aby pravda nebyla potom jinde. Jaka je selka steftu a zavitu? Nemam je zrovna u sebe ze bych to z toho zkusil a pak uvidim..Jak moc utahuhete hlavu? Na doraz?
Datum: 25. července 2013 15:20
 Použij na to normál konstrukční ocel třídy 11. Třeba 11 343, 11 500 atd...A závitové spojení svorníku a karteru je zajištěno pomocí tolerance závitů...zjednodušeně řečeno uděláš ten závit na svorníku o chlup větší, čimž bude zajištěn v karteru...
Datum: 25. července 2013 15:09
 Nevím, jestli je to jen můj problém, a problém okolních mototechen, ale ty štefty co se u nás prodávají, mají nejen krátký závity, ale jsou i hrozně měkký a podléhají korozi. Já to vyřešil koupí nerezové, závitové, pevnostní tyče a nařezal si jí na potřebnou délku. Netahá se, nerezne, drží závot na věky. http://www.exte.cz/
Datum: 25. července 2013 14:59
 Dodam ze stefty valce...
Datum: 25. července 2013 14:38
 Zdravím všechny draky. Potřebuju repasovat krček na moji jawě 250, ale chci poradit jakym zpusobem bude nejlepší sundat "brejle" abych mohl vidlice komplet vysunout. Jsem v této fázi. (Tento příspěvěk zařazuji do kategorie Tuning jelikož do jiné kategorie se myslím nijak nehodí.)
http://dealerslife.rajce.idnes.cz/Vidlice_350_634-repas_krcku_jawa_250_353
Děkuju předem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2013 14:01
 Vidlice jsou dole. Teď bych se chtěl zeptat co všechno si mám teda koupit, napřiklad tohle tam nikde nemám, nebo aspoň jsem tam na to nenarazil. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_pr_vidlce_jawa.html a staré misky mám z krčku dostat jak? Vyrazit nejspíš nepujdou jelikož jsou v krčku výstupky. Tak vyřezat?
Datum: 27. července 2013 14:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 noo mám jeden nápad co to jít zkusit?bacha na kuličky...
Datum: 24. července 2013 22:28
 Přemyšlel jsem nad tím jestli stačí fakt jen vybouchat ty vrchní brejle. Díky.
Datum: 24. července 2013 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a nad čim jako přemejšlíš? Prostě sundej vrchní brejle a vidlici vytáhni ne?
Datum: 24. července 2013 20:14
 Čus draci, nevíte někdo jestli se dají někde sehnat lité kola na babettu? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2013 11:29
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Na Sbazaru nyní bílá a žlutá kola.
Datum: 25. července 2013 11:29
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Motoinzerce,Bazoš,Sbazar,Aukro,+trpělivost,nejlépe podzim ,zima.
Datum: 25. července 2013 11:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15880
 nejsou tam z nějakyo itala? a víš o tom že je jine uložení na ramu...
Datum: 24. července 2013 23:10
 zdar draci, chtěl bych se zeptat kolik tak padne barvy na jawu 555 ? chci ji zrenovovat a ješte čím jdou nejlíp vyleštit kartetry někde sem četl že to de docela dobře filcovým kotoučem do vrtačky. předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2013 18:06
 na lesteni nejspis pastu brownmax + filc a potom to vzit pastu whitemax a hadrovym kotoucem, da se to nalestit celkem pekne
Datum: 25. července 2013 18:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stačilo mi 0,5l... stříkal jsem to akrylátem, vnitřky jednou, venek 2x, ale bylo to tip ťop... s cca 0,6-0,7l, bys neměl mít problémy... motor jsem nechtěl leštěnej, takže jsem ho jenom brousil papírem, konečná tušim 1500 pod vodu...
Datum: 24. července 2013 19:34
 Zdar, mám mustanga s vydlicí ze Simsona a vždy po 10 - 15 skocích se o hodně povoluje ta spodní matice co drží krk řízení nemáte s tím zkušenosti nebo popřípadě nápad jak to poštelovat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 7:20
Jméno: djrjd
IP: uživatel16049
 Protoze seriova vidle neni nato stavena ty mamlas
Datum: 13. září 2013 7:20
 to je parádní nápad dám to kamárádovi at to vyrobí (já nemám soustruh) dík moc
Datum: 25. července 2013 10:10
Datum: 24. července 2013 22:29
 Tyhle nejsou a simsoňácký misky  ne tím to nebude.. jezdím je už 2 roky na závoďáku
Datum: 24. července 2013 22:27
 a nebude to i třeba tim, že ty vidle nebudou stavěný na skoky?
Datum: 24. července 2013 21:32
 ok, a proč tady ty ne ? bude to dělat to samý ?
Datum: 24. července 2013 21:27
 Ne ne tyhle tam nedávej dej tak přímo ze simsona
Datum: 24. července 2013 20:40
Datum: 24. července 2013 11:55
 Taky mi to dělalo, je to proto že misky i ložiska už jsou vychozený.. udělal jsem repas i s novou maticí a je po problémech  jaké tam máš misky origo simson? ty jsou totiž moc slabé a časem se úplně promáčknou že budeš vidět kuličky z venku  .. jestli můžu poradit tak kdyby sis kupoval nový tak tyhle http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/riditka/lozisko-rizeni-miska-loziska-simson-s51-kr51-sr50.html jsou o hromadu lepší, kamarád mi je stáčel na soustruhu a ejhle byly tak tvrdý že mu to ubrousilo i keramickej nůž.. nakonec to vzal na magnetku  Jo a jestli máš systém miska pio, hromada kuliček o špatný velikosti a miska simson tak to radši udělej jinak nebo si pěkně rozbiješ hubu
Datum: 24. července 2013 10:43
 ted žádnou nemám ale zítra sem dám tím plechem to ale nepude
Datum: 23. července 2013 22:05
Jméno: Blabolak
IP: uživatel14449
 Nevim jak je to reseny ale utahnout a zachytit to ohnutym plechem musi jit. Zkus sem hodit nejakou fotku
Datum: 23. července 2013 21:47
 jediné co mě napadá je pořádně zarvat (zakontrovat) horní matici a použít nějaký přípravek na závity proti povolení
Datum: 23. července 2013 21:15
 Ahoj draci, chci kompletně lakovat pařeza. Kolik myslíte že na to padne barvy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 13:42
Jméno: ejdzej
IP: uživatel14157
 Draci,znáte nějaký stránky,kde se dají sehnat upravené věci na pionýra ? menší primání kolečka,upravené lamely,upravené převodovky apod. kdyžtak stačí odkaz..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 7:45
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 sak tady na fichtl kramku mas u tech věsí napsane tuning
Datum: 22. července 2013 7:45
 Planuju koupit vejirovou hlavu ale resim objem spalovaku. Mam lehce upravenej valec- slicivanej,rozsireni sani a vyfuk. Premyslin od 5,5 co vy na to? Malinko snizenou bych ji bral s ohledem na motor. A chtel bych k tomu hikone ale nevim nevim..jakyvmate zkusenosti?
Pak bych se zeptal- tlumeny svetla jsoy dolu a dalkovy nahoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2013 0:03
 když je tu tohle tema vejde se vějířová hlava do klasických 20 plechů ?
Datum: 25. července 2013 0:03
 Ty jo,to je ohlasů  Už mi psal,něco vymyslíme. Hlavu určo 5,4ml hvězdu - souhlas - válec zní ok,jen to sání to asi chce udělat... My se nějak domluvíme
Datum: 24. července 2013 8:23
 mám 5,5ml, dělal mi to standa a jede to s hikonem jako bejk... jestli tu bude, tak to popíše
Datum: 23. července 2013 21:22
 Jestli sem zabrouzdí standa určitě ti řekne co a jak
Datum: 23. července 2013 12:00
 To by taky urcite slo  ale pockan jestli nekdo neporadi co dal s valcem udelat,jestli muzu jeste posunout vyfuk nebo zvetsit sani.. Urcite bych neco jeste zkusil ale nechci neco zkouset a prijit o valec
Datum: 23. července 2013 11:19
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 Kemos, hele napiš stejskymu, hlavu udělá podle válce rychle a bez problémů.
Datum: 23. července 2013 10:57
 Samozrejme bych chtel brat ohled na zivotnost..
Datum: 23. července 2013 10:11
 Tak dodavam ze vyfukac je pul mm do stran a 1,5 k hlave..dal sem nezkousel,motor ozil a 3ka vyjede kopce.Vrtani 38,25 ale budu delar vybrus takze vetsimu vrtani se nebranim ale zase ke 40 moc nechci,mam to jako cestovku tak aby bylo pripadny misto pro dalsi vybrus.Takze kdyby jste mi poradily jakou hlavu k 38,5 a popripade vetsimu vrtani..39-39,25.. a kombinace a hikone? Ma cenu? Nebo nejaky hodnoty vyfukacu,ze bych mu pridal..sani je slicovany a na prepousteci sem nesahal.
Datum: 23. července 2013 10:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Osobně mám radši měkčí motory, co se točí než traktory s velkou kompresí .) Ale proti gustu... trapped 1:5,8
Datum: 22. července 2013 20:26
 nee sory hoši je to teoretickej..
Datum: 22. července 2013 18:19
 Podle výpočtů co nás učeli ve škole mi vychází přesně 12.41  no hele je to skutečnej.. jj vím že dřív se jezdily velký kompresní poměry
Datum: 22. července 2013 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 cca výpočet ..... ((4 x 3,1416 x 2,79) + 4,4)/4,4 = 8,96 ....takže 9...(PS : na položení kroužku vůči korunce seru,nehraje význam,nemění objem spalovacího prostoru o víc jak nějakou setinu) ... teoretickej 55 + 4,4 / 4,4 = 13,5
Datum: 22. července 2013 16:38
Jméno: marquee
IP: uživatel15866
 to Jawa46: jako myslíš 12-13:1 teoreticky nebo skutečný? Protože je fakt že dřív se skutečných 12-13 jezdilo, dnes se spíš využívá 12-13 teoretických tedy někde mezi 7,5 - 9 někdy až 9,5 ale to už je docela extrém
Datum: 22. července 2013 15:19
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 to není problém, odlitek prodává za devět stovek
Datum: 22. července 2013 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel15863
 Jj,má pěknou tu hlavu,,taky sem si jednu za litr sehnal
Datum: 22. července 2013 13:54
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 hele stando, stejskyho hlavy jsou kvalitou úplně někde jinde a nevím o lepších, takže bych se ani o srovnání nepokoušel http://www.ms50.cz/_h.html
Datum: 22. července 2013 12:50
 Hele obecně platí že od kompresního poměru 12:1 už to vadne.. no já jezdím 12.47, chlápek co vyhrál v Praze mopedy (race of champions) a moped mu 130 jede  tvrdí jak je kompres pod 13 tak to hovno jede..  takže ono fakt záleží jak máš udělaný ty kanály  mě často říkají jak můžu s 4.4ml hlavou a 39.75 vrtáním jezdit, pak když to někomu pučím je z toho ucáklej jak to táhne  . Válec mám tady od standy akorát jsem si natáhl vejfuk až na 27.9 a jsem spokojen
Datum: 22. července 2013 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Ano,obecně 5,5ml je ok,ale záleží jak a co má udělaný ve válci....jestli má třeba vejfuk jenom rozšířenej a neposunutej dopředu a vrtání nějaký velký,tak už muže bejt 5,5ml moc tvrdá.... S tim že hlava tady z krámku stojí za prd souhlasim,ale daj se v ní udělat pěkný spalováky 5ml a 5,2-5,3ml...jako základ je dobrá... Stesjkal má taky dobrou hlavu,ta je fajn... když už platit za hlavu,tak by bylo dobrý vědět,jakou potřebuje  Kemos napiš víc,poradíme ti... horní hrana vejfuku ? vrtání válce ?
Datum: 22. července 2013 12:02
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 5,5ml je bez problémů použitelný, jen je potřeba aby hlava měla i další parametry v pořádku, antidet. št., adekvátní vrtání atd., ne jak tady ten šmejd z fichtlkramku
Datum: 22. července 2013 7:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To musíš vědět ty jaký chceš kompresní poměr, těžko někomu radit když nevíme o kolik máš probraný kanály a kolik chceš výsledný kopresní poměr mít. Ono taky je rozdíl mít 5,5ccm na vrtání 38 nebo 41mm. Co se týká Hikone výfuků je toho tady napsáno spousta, jen nebuď líný a prohledej fórum, to samé platí o těch hlavách. Milionkrát stejný dotaz.......... Všichni chtějí ladit motory a neumí použít tlačítko "HLEDAT"
Datum: 22. července 2013 6:17
 Takze jestli resis preklepy a jedno i- rozsireny- tak s tebou soucitim
Datum: 21. července 2013 23:39
 Pisu na mobilu..:-/
Datum: 21. července 2013 23:32
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 Nejdřív investuj do hodiny češtiny  ...
Datum: 21. července 2013 23:26
Jméno: johny
IP: uživatel13106
Posl.aktualizace: 22. července 2013 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Jako všechny ty vychvalovací parametry jsou fajn,ale pak to nasadíš na fichtla a první problém - podtlak z klikový skříně....nějak uděláš a problém číslo dva,podtlak je mizernej a karbec skoro nefunguje.....a tak jako dalších 100 lidí před tebou ho dáš na motoinzerci za 200,- a prodáš ho ....
Datum: 22. července 2013 11:06
 Je úplně nevhodný  co od toho čekáš když říkáš že to má stejnej difuzor jako originál? lepší určitě není.. Není lepší klasika DO 19 nebo 21?
Datum: 21. července 2013 15:58
Jméno: Ota
IP: uživatel11232
 Zdar, jáké máte zkušenosti s Cestovní úpravou ve větším vrtání tzn. 40 - 41,50 - utáhne to na origo převodu 13/55 stokilovýho chlapa ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 17:19
Jméno: standa
IP: uživatel15851
 No,ale 41mm ještě bez problému drží. Když to není na fichtlcup ale na obyč ježdění tak ok. Dělal jsem toho už mraky
Datum: 21. července 2013 17:19
 Při 41.50 se ti akorát tak bude kroutit vložka..
Datum: 21. července 2013 16:00
 Nevim jak moc dobrá je CÚ v 60ccm,ale já mám vyvinuté válce v 60ccm který perfektně jedou i s lidma 100+kg. Není problém něco udělat.
Datum: 21. července 2013 13:53
 Zdravím draci chtěl bych se zeptat jak za par korun vytunit Jawu 23 aby dobře jezdila???Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 17:45
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 kup nové kroužky
Datum: 21. července 2013 17:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15855
 za par korun toho moc neuděláš i vylágrovanemu motoru pomužou převody do síly kor jestli často jezdíš kopce či terén ..ale 11 12 zube kolečko na výstupu z převodovky z pusobí že to nejede tak rychle ale celkově líp často sou i časy lepší protože ti na sebe překrývají kvalty a tam kde jedeš 20 s 12 zubem vrníš 27.... další upravou je vyčistit výfuk ... max namontovat novej vzducháč...12 zube kolečko stojí 100 vzducháč napodobně.... eště se zmíním o neduhu se kterým se často setkávám a to jsou nefungující brzdy protože i jistý pocit sucha v kalhotech a bezpečtý ti navíší maximalku z kopce a to znatelně ..nalepení paken u mě vyjde na 250 na celou motorku a divil by ses jake psí kusy se daj dělat kdyš si věříř....
Datum: 21. července 2013 12:59
 za pár korun  .. za pár korun si "lepší" benzín
Datum: 21. července 2013 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel15851
 Nooo.... Za předpokladu že už je zgenerálkovanej motor,tak jde třeba trochu upravit válec... Pokud je motor před smrtí tak doporučuju samolepky No Fear
Datum: 21. července 2013 11:26
 Zdravím vás draci. Mám problém, na moji jawě 250/353 mám vidle z 634 a z těch polňaček atd. mi to začlo v krčku v horní části trošku chodit. Tak nevim jestli jsou vymláceny ložiska, nebo jestli to vyřeší nějaké dotažení. Nezkoumal jsem to tak mě napadlo že se rovnou zeptám vás. Popřípadě který ložiska koupit pro výměnu. Díky  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 13:23
 To bylo myšleno tak, že když už zrovna sedím u PC tak napíšu dotaz a uvidime jestli se ozvě někdo kdo bude vědět a když ne tak hold smůla a přijdu na to pak.....
Datum: 21. července 2013 13:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu ti můj problém jo , moje šádesa 100 kličkuje po silnici , myslím si že je volná převodka řízení nebo špatné čepy ale místo sbych se podíval radši napíšu vám Nevíte co s tím je?????????????????????????????????????
Datum: 21. července 2013 13:04
Jméno: Michal
IP: uživatel15842
 Ahoj co přesně znamená otebření motoru nebo karburátoru ?? a popřípadě jak se to dělá ?  děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 Odstranění restrikcí ve výfuku,sání,příp. ve variátoru,příp. ostrý klapky,někdy otevřený CDI bez omezovače,eventeulně větší karbec,jinej vejfuk atd... U 4t třeba i ostrá vačka aj.... Je toho dost... Nahoď typ moto,třeba budem konkrétnější...
Datum: 19. července 2013 21:46
Jméno: radek
IP: uživatel15836
 Jakej ma vyznam zaslepeni prepadu karburatoru na pinckovi? Videl sem ze se to dela
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 13:49
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 lol..ta dírka tam je asi jen na odtok přebytečného benálu...mě to normálně jezdilo a nepozoroval jsem moc nejaký změny a to jak pozitivni tak negativní...
Datum: 21. července 2013 13:49
 tu dírku když jsem ucpal, tak to nejelo
Datum: 20. července 2013 23:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Jestli máš na mysli ten schod těsně před tím kolínkem jak tam je ta odtoková dírka tak tím že to zaslepíš se zbavíš dost velkýho schodu, kterej může zpusobovat víření....tata to mel zalepený epoxidem a nejaké znatelné rozdíly jsem na tem nepociťoval...s jinými upravami by to možná smysl mělo....ale to si raději počkej na vyjádření tunerů...
Datum: 20. července 2013 10:29
 zdar draci vyděl sem že na motor ze škodárny 120 a jawy 175 atd. dá udělat místo na benzín tak na plyn propánbután to se dá jak udělat přímo do karbece nebo to chce nějakou tu "úpravu"??? díky za odpovědi čuus
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 12:10
Jméno: Honza
IP: uživatel13073
 Syn má Citroena Berlingo, ujel s tím na LPG 120000km a neměl problém. Kamarád měl Feldu služební, když měla 180000 km na LPG tak ji koupil od firmy a ujel na ní dalších 40000 km a kdyby mu jí kluk přede 5 roky nerozstřelil o jabloň, tak by s ní jezdil asi ještě dneska. Pokles výkonu jsem u obou aut nezaznamenal, spotřeba LPG okolo cca 8/100. Po 15000km od výměny oleje olej téměř čistý.
Datum: 20. července 2013 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 platí že benzínovej motor má na LPG jen 70-80% svýho výkonu a skoro o 1/2 větší spotřebu... A sere se to jak to jen jde...pak revize bandy ... Nicmoc... Cena sice super....ale.... Je to každýho věc...
Datum: 19. července 2013 15:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 děda měl 105 a na benzín najezdil cca 100 000 potom vyměnil kroužky a dalších 140 000 najezdil na LPG , pravda že potom jel kopec na 2
Datum: 19. července 2013 14:16
 další chytráci pokud je LPG správně seřízený tak to jede stejně neli tročku líp jak na benzín
Datum: 18. července 2013 23:44
 motor ze šáde na LPG je opravdu katastrofa, nevím jak to jede, ale na dílně když jsem viděl jen sací potrubí tak to nebylo pěkný
Datum: 18. července 2013 20:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15831
 na 4 takta to uděláš na takt nee..jinak pulka škodovek jezdí předělaná na plyn...ale ti motry jdou do kopru je to líný a zimě nto nechytá... je klasívká ventylová sada známej to má i na malotraktoru na velkou flašku pb el mag ventil ale nesmí to moc honit jinak to i v letě zamrza.....
Datum: 18. července 2013 16:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Hlavně u fichtla by jsi musel vyřešit mazání ala oilmaster
Datum: 18. července 2013 12:26
 když foukneš plyn přímo do karbecu tak akorát vyfučí ven  ..... podivej se prvně na net jak lpg funguje...
Datum: 18. července 2013 8:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 koukám, češtin tvoje kobílek
Datum: 18. července 2013 6:40
 Zdar Seso,
rád bych se zeptal zda bude nebo kde se dá sehnat pravé víko motoru na 634? Pořídil jsem 634ku a mam ho v ........ .
Pokud má někdo jedno navíc doma a není omlácené/poškrábané tak dejte pls vědět na můj mail.
Díky Agyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 7:36
 ani prd,,to uz nebude,,, tu levou stranu mam 2ks a pak bude finyto
Datum: 18. července 2013 7:36
Jméno: radek
IP: uživatel15123
 Vejde se hcezdicova hlava na 21 nebo se musej rezat prsicka? A od koho je nejlepsi vzit hlavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 10:45
Jméno: kemos
IP: uživatel15849
 Bude 5.5 na seriovku moc?
Datum: 21. července 2013 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Seriovka má něco mezi 6,1-6,2-6,5....různě... objem hlavy si dopočítej,aby ses nedostal zbytečně nad reálnej kompresní poměr 7:1 od zavření výfukovýho kanálu....
Datum: 20. července 2013 15:25
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 No chci to na seriovku,jde mi predevsim o chlazeni..valec mam lehce upravenej,nic velkyho..slicovany kanalky,zvetsenej vyfukac..planuju hikone a prave badam nad tou hlavou. Chtel bych tu od stejskyho uz kvuli tomu ze vypadaj kvalitneji a navic to ctu i tady v komentari. Kolik ma seriova hlava objem ? o neco nizsi bych uvital..
Datum: 18. července 2013 22:14
Jméno: Standa
IP: uživatel15830
 Tímto parametrem bych se neřídil,protože tebe především zajímá tvar a objem spalovacího prostoru. Hvězda z FK má objem 6ccm a tvar nicmoc,to je tak pěkný na seriovku jako "tuning" na oko...načež hlavy od stejskyho maj pěknej rotační spalovák,kterej už k něčemu je,navíc je dodává v objemu jakej potřebuješ,což záleží jakej válec máš,na seriovku nevyužitelný...
Datum: 18. července 2013 16:34
 no lepší je od stejskyho má mnohem věčí a silnější žebra než ta od sesy
Datum: 18. července 2013 0:22
Jméno: radek
IP: uživatel15123
 A tady ta od sesy?
Datum: 17. července 2013 15:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vejde, ale jak která
Datum: 17. července 2013 14:45
|



|